Jak dostat z Berkeley DB obsah

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 31 12:57:23 CEST 2007

Pavel Lisý wrote:
: Dobrý den
:
: již jsem se několikrát pokoušel kouknout se, co se nachází v souborové
: databázi (Berkeley DB), kam si hodně utilit (např. spamassassin) v
: linuxu ukládá data. Bohužel db_dump vyhodí něco nečitelného.

	Tak jeste zalezi, co do toho BerkeleyDB ta aplikace uklada.
Mnohe perlove aplikace napriklad na disk nedavaji syrova data,
ale treba Storable. Cili mozna na zaver ta data prohnat jeste
pres Storable::thaw() a pak teprve Data::Dumper nebo co uznate za vhodne.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |