OT Mastering Perl/Tk

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Listopad 1 04:02:47 CET 2007

MaReK Olšavský wrote:
> TCL/Tk - Podrobný průvodce programátora
> Viz.: http://www.linuxzone.cz/index.phtml?idc=1455&ids=33

Hmm, dekuji, ale to asi nebude ta spravna knizka. Tuto napsal nejaky Zdislaw
Wrzeszcz, ale ja shanim to, co vyslo u O'Reillyho. Nepamatuji si, kdo to
napsal, ale rozhodne to bylo nejake anglicky znejici jmeno. Pokud se spravne
pamatuji, tak "Mastering Perl" se u nas prodavalo pod nazvem "Programovani v
jazyce Perl", takze Mastering Perl/Tk by se mohlo jmenovat nejak podobne.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz