dansguardian

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Listopad 1 08:26:46 CET 2007

mardon píše v St 31. 10. 2007 v 02:06 -0700:

> Muzu se zeptat na Vase zkusenosti s pouizitim tohoto sw. Nainstalovan
> jej mam, ale blokovan mam napr. seznam.
> a to jeste prazvlastnim zpusobem, ze chvili je blokovan pak neni a
> dnes zase opet je.
Toto chování je zřejmě způsobeno analýzou obsahu, pokud si dobře
vzpomínám, je to něco jako HEAVY WEIGHT WORDS nebo PHRASES, která záleží
na i momentálních reklamách, atp.

Více jsem to nezkoumal, ale pokud přidete na to, jak u tohoto snižovat
práh citlivosti, docela by mě to také zajímalo. Obejitím problému je
přidat si daný site do excludebannedsite, nebo tak nějak. Nesedím teď u
počítače na kterém to je, tak to pouze lovím z paměti.

Pavel