DansGuardian

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Čtvrtek Listopad 1 10:55:22 CET 2007

> Ja take pouzivam CentOS5.
> Zajima me jestli mate defaultni nastaveni, v pripade ze ne co jste si
> upravoval.
> Ja mam defaultni nastaveni a zajima me jakym zpusobem muzu zjistit
> proc pozadovana stranka se nezobrazi, jak se vam jevi rychlost

duvod je v /var/log/dansguardian/access.log (loglevel ridi, co se
loguje)

> zobrazovani stranek pres dansguardian a upravoval jste nejak

s rychlosti to v prostredi s 1000+ uzivateli bylo velmi spatne, ale kde
presne je problem jsme nenasli

> pro ceske prostredi?

nekde jsem nasel a pak pouzil ceske "messages" a "template.czech" (patri
do /usr/share/dansguardian/luanguages/czech)

a byl to dansguardian 2.9.8.x na CentOS4/i386 a obecne bych rekl, ze ma
na ceskych strankach moc false positives, tj. zbytecne zablokovanych
stranek

		Dan