OT - koupim proxy

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Listopad 3 15:23:44 CET 2007

Jaroslav Lukesh wrote:
> je to zadarmo a jmenuje se to tor - hledejte torpark, vidalia

Ja Tor znam, ale to je nepouzitelne. Kazdou chvili se mi nacte stranka
poskozena, nebo to leze jako hlemyzd. Tor je dobry, pokud chci nekde pod
novinovym clankem nekomu sproste vynadat a nechci byt identifikovan a mam
dost casu a trpelivosti. Na opravdovou praci to neni.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz