OT - koupim proxy

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Listopad 5 03:56:34 CET 2007

Petr Špatka wrote:
> I na ADSL lze získat několik IP adres. Náš provider to umí. Pak tam
> hodit několik proxy (ať už virtuálních nebo jakýchkoliv jiných) a je
> to.
No to asi nemate ADSL od Kysliku, ze? :-)
A kam hodim ty proxiny mi take neni moc jasne. Modem sam ma 4 TP vystupy a
za nim je jeste router 1to8. Proste neni zadny centralni pocitac, kam bych
to mohl dat.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz