distro a soft pre kamerovy system

laki mandriva na centrum.sk
Středa Listopad 7 11:13:01 CET 2007

Uff, tak to je v skutku neprijemne. Pomali si zacinam mysliet, ze mozno
ani nema zmysel investovat do real kamier ale vo velkom nasadit fake
kamery, pac efekt je ten isty a za mnohonasobne nizsiu cenu. Vidim ze
pouzitie draheho kameroveho systemu bude dost diskutabilne, hlavne s
ohladom na efekt a jeho uzitok. Na odstrasenie asi postaci aj fake a
profikov neodradi ani technika za par milionov. Dakujem pekne vsetkym
ktory prispeli do tohto vlakna a pomohli mi v rozhodovani.

S pozdravom
	Imrich Polacek