Project management software

Kromel Jan jan.kromel na lynx.sk
Středa Listopad 7 15:24:02 CET 2007

Neviem, ci Ti to pomoze, ale tu su nejaky linky:

http://linas.org/linux/pm.html
http://www.jxproject.com/
http://www.linux.org/apps/all/Office/Project_Management.html

jano

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of Petr Klíma
Sent: Wednesday, November 07, 2007 3:17 PM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Project management software

Dobrý den,
pro 15člennou firmu hledám nějaký nejlépe linuxový software pro řízení
projektů. Je mi jedno, jestli to bude web-based nebo normální aplikace.

Pokud jde o definici projektu, tymu a jejich clenu, deadlines a milniku,
nepotrebuji zadne speciality, asi mi bude stacit cokoliv. Co bych ale
potreboval je moznost definovat si vlastni parametry (kolonky) ve vykazu
hodin - jakysi zpusob (format) vykazovani odpracovanych hodin uz je tady
zabehly a moznost zmeny je malo realna.

Diky za nasmerovani,
PK
--