Klavesove zkratky + GNOME + sunovska klavesnice

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Listopad 8 13:46:30 CET 2007

Zdravím.

   Řešil jsem vlastně podobný problém SunRay a snímače čarových kódů.
Řešením byl příkaz xmodmap daný do startu xsession.

Pavel Just

--
Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.