Jak sekvencne krmit pajpu?

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Čtvrtek Listopad 8 22:00:58 CET 2007

Zdravim,

potreboval bych poradit s jednou veci, jejiz reseni je nejspis naprosto
trivialni, ale ja na to zaboha nemuzu prijit.
Mam otevrenou pajpu, rekneme /tmp/pajpa, za kterou ciha dekomprimator
(konkretne lzop) na data. Kdyz do te pajpy nasypu kompletni komprimovany
archiv pomoci cat, je vsecho v poradku. Jenze ja ten archiv mam rozdeleny na
mnoho mensich souboru splitem a rozhazeny pres nekolik medii, ktere musim
prubezne menit. Bohuzel kdyz do pajpy neposlu soubory kompletniho archivu
najednou, tak druha strana neceka na dalsi varku, ale ukonci se s hlaskou o
neocekavanem konci souboru. Jak z toho ven?

Ctirad