RE: uživatelé - hromadné vytvoření

Kromel Jan jan.kromel na lynx.sk
Pátek Listopad 9 10:58:28 CET 2007

Zdravim,

Nerad by som sa mylil, ale co tak prikaz "newusers"?

jano

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of Jezek Michal
Sent: Friday, November 09, 2007 10:49 AM
To: linux na linux.cz
Subject: uživatelé - hromadné vytvoření

Zdravíčko všem,
       potřebuji vytvořit asi 50 uživatelů v linuxu. Mohl bych je samozřejmě vytvořit ručně příkazem adduser ..., ale protože jsem od přírody línej (a kdo ne:-)) tak hledám možnost jak si to ulehčit. Navíc se můžu někde uklepnout a to znamená komplikace nejenom pro mě. Je nějaká možnost jak to udělat automaticky, třeba jako skript který to z nějakého texťáku naimportuje, nebo něco přímo v systému existuje?

      Díky, Michal Ježek