Re: uživatelé - hromadné vytvoření

Miroslav Vašek vasek na hbnet.cz
Pátek Listopad 9 11:43:06 CET 2007

On Nov 9, 2007 10:49 AM, Jezek Michal <kiwi.fon.tis na atlas.cz> wrote:

> Zdravíčko všem,
>       potřebuji vytvořit asi 50 uživatelů v linuxu. Mohl bych je
> samozřejmě vytvořit ručně příkazem adduser ..., ale protože jsem od přírody
> línej (a kdo ne:-)) tak hledám možnost jak si to ulehčit. Navíc se můžu
> někde uklepnout a to znamená komplikace nejenom pro mě. Je nějaká možnost
> jak to udělat automaticky, třeba jako skript který to z nějakého texťáku
> naimportuje, nebo něco přímo v systému existuje?
>
>      Díky, Michal Ježek
>
> <http://mail.atlas.cz/wapmail/>

Dd,
není to úplně geekovské, ale ve webminu bývalo cosi jako import..
Prostě se tomu předhodilo *.csv  s usernames atd. a webmin založil
uzivatele,
home directory, nakopíroval /etc/skel atd...

Vlastně webmin je v perlu, takže tam nějaký kód k tomu bude..

--
Miroslav Vasek
miroslav.vasek na gmail.com