Sitova mys a klavesnice ?

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Úterý Listopad 13 06:26:11 CET 2007

> A co takhle stary dobry mechanicky prepinac? Ja mam na stole 1to4 s
> tlacitky a funguje uz 10 let. Jestli se vyrabi 1to8 nevim, ale kdyz
> tak zapojit druhy do jednoho vystupu prvniho.

.... a nabootujete s ps2 mouse a klavesnici kdyz zrovna nema na
prepinaci focus ?

... zkousel jsem to s prepinacema
 ... ale - -> kdyz probiha boot a stroj nema od prepinace focus
   zustane boot v err a bios neumi sam dal
   nebo po bootu nejni ani kb ani mouse ...
(a prepinace ktery to umej ... moooc drahyyy)

... tedka ma kazdej stroj svoji kb a mouse pod stolem
	(pro boot a pripad nouze)
    .. nastartujou .. spustej si Xserver a synergy ..atd ...

    je jeden stroj [HID server] a ostatni se k nemu pripoji ..
    pak prejizdim mouse z jedno compu na druhy ...
    prijemny ... ale X je velka vobluda ... a treba na stroji
    Syslog-gate (p75x64RAM) jsou X docela luxus ... nebo
    tak neco ...

... proste mne napadlo  jestli je obdoba k USB-HID ...
 tj neco jako NET-HID -)))

to jen tak ... ze vic hlav viic rozumu -))) nebo tak neco