Sitova mys a klavesnice ?

Simon Brandejs simon na Cesa.cz
Úterý Listopad 13 14:17:13 CET 2007

> A pokud máte linux, tak vám nevadí ani ta nepřipojená PS2 myš, stačí
> spustit/restartovat gpm
>
> Tak zrovna toto neni vzdy pravda. Zkuste nastavit polozku BIOSu "Halt
> on Error" (nebo tak nejak) na "None" a uvidite. Na klavesnici mi to
> funguje spolehlive. Ja to pravda mam overeno na strojich stari 4 roky
> a mene...

ale jo ... asi mam nejake divne biosy -))
   jasne pokud to bios umoznuje tak se nezastavi ...
   pri nastartovani bez klavesnice a mysaka a naslednem zastrceni pri
   nabootovanem stavu
   mi  klavesnice zije jenom na nekterych strojich ...
   a mouse nikde .. a nepomuze ani rmmod psmouse; insmod psmouse
.... ale verim ze je to bios od biosu jine -)

navic tohle mne snad netrapi .. stroje maji vlastni klavesnice a mysaky
na ktere nikdo nesaha, lezi si pod stolem <tam je mista dost>
<pro pripad nouze> -)

asi nazral cas lamat nekoho, nebo svou hlavu -)))