Re: uživatelé - hromadné vytvoření

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Středa Listopad 14 12:43:16 CET 2007

S dovolením bych toto podtéma ukončil svým názorem:
Při rozhodování, jestli to udělat ručně nebo napsat skript sem zvolil právě napsání skriptu z důvodů opakovatelnosti situace, tedy příště to bude opravdu trvat pouze zlomek doby než kdybych to dělal ručně a taky z důvodu spolehlivosti neboť jsem jenom člověk a stává se mi, že občas hesla napíši přesmyčkou (zabývám se uživatelskými účty již nějaký ten rok a stává se to ať chci nebo nechci ikdyž ne příliš často). Další nepřímý důvod je i použitelnost i pro někoho jiného když mě bude zastupovat... Původní záměr bylo najít něco hotového na internetu a upravit si to k obrazu svému. To bohužel nevyšlo, takže jsem se rozhodl k napsání jednoduchého skriptíku BASH. Zbytek už znáte... V tento okamžik to sežralo nějaký čas, vím ale, že se situace s hromadným vytváření užiavtelů bud opakovat a pak se ten čas začne vracet. Jako bonus beru naučení se dalších dovedností v PERLu a kryptování hesel :-))
Takže podrtženo, sečteno: ÚSPĚCH!!! (a vo tom to je :-))

               Michal Ježek