OpenSUSE 10.3 a Atheros WiFi

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Listopad 15 09:40:02 CET 2007

Bohuzel, podobny problem jsem nikdy nemel, trebaze Atherosky jsem
pouzival roky. Leda snad - nemate nastavene WPA/WPA2
sifrovani/autentizaci? Mam takove tuseni, ze to mi obcas zazlobilo, ale
projevy byly az na upadle spojeni jine.

Myslim, ze nebude zalezet prilis na distribuci, ale na verzi jadra.
Mimochodem, neni nahodou v OpenSuse 10.3 dostatecne nove jadro na to,
aby tam byl i open-source ovladac pro Atherosy?

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě