Re: mysql - chybí myd soubory

Jezek Michal kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pátek Listopad 16 11:41:43 CET 2007

Děkuji za radu. Opravdu je tomu tak. Je tam innodb.

Je nějaká šance překlopit to do MyISAM, kromě dumpu databáze, opravy SQL souboru a opětnému importu?
A co je vůbec lepší MyISAM nebo InnoDB?
Stojí to za to překlápět to?
A co se stane s obsahem databáze, když napíšu příkaz PURGE MASTER LOGS BEFORE '2003-04-02 22:46:26'; Zmizí mi historie? Nebo se to přesype někam jinam?
Nějak z toho nejsem moudrý...... :-(

          Michal Ježek