mysql - chybí myd soubory

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Listopad 20 22:43:33 CET 2007

Hello, world!\n

> Jako jeden příkaz insert a v něm za values dlouhý štrůdl hodnot
> pro jednotlivé řádky? Já bych se moc nedivil, kdyby to pro něj byl jen
> zkrácený zápis štrůdlu individuálních insertů a kdyby bez nějakého
> přesvědčování dělal autocommit po každém řádku zvlášť. Ten naměřený čas by
> tomu odpovídal.

Já bych se mu také nedivil. Jen nechápu, proč to dělá a přijde mi poněkud
praštěné, že bych mu v tom musel explicitně bránit :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"Never send to know for whom the bell tolls: it tolls for thee." -- John Donne