mysql - chybí myd soubory

Filip Krejci krejcif na gmail.com
Úterý Listopad 20 23:09:57 CET 2007

Ahoj,

> Procpak ne? Byl to dump cele databaze :)

Myslel jsem extended bulk insert. Ten rozhodne nemuze byt tak velky.

> ACID by mel ovlivnit jen chovani na konci transakce, takze oba pripady
> se musi chovat stejne, pokud si shozenim mysqld a syncem vynutim flush
> vsech bufferu.

Az na to ze je treba navic psat ruzne undo logy, a pokud se transakce
nevejde do innodb_buffer_logu tak se tyto logy musi hazet na disk. Ale
to by stejne nemel byt takovy rozdil. To je asi fakt.

Spis to bude ale tak, ze to opravdu nebyla jedna transakce ale x malych
a k tomu se vsechny flushovali. Neverim tomu, ze by to trvalo tak
dlouho, kdyby tomu tak nebylo. I kdyz jsi me skoro prekecal... :)

--
Filip Krejci <krejcif na gmail.com>

Q: How many Microsoft Programmers does it take to screw in a lightbulb?
A: It cannot be done. You will need to upgrade your house.