informacni kiosek

Petr Janda janda na netbox.cz
Středa Listopad 21 18:18:56 CET 2007

On Wed, Nov 21, 2007 at 03:16:54PM +0100, Kvetoslav Kocek wrote:
> Ahoj,
>
> doporucte distribuci (a window manager) pro vytvoreni
> informacniho kiosku. Potrebuju, aby na nem bezel jen firefox s
> intranetovymi strankami, aby se nedal spustit jiny program ani
> zavrit/prenastavit firefox, prepsat adresa v radku atd. Proste vsechno
> blokovane, krome intranetovych stranek.
>
> HW je starsi (duron 800, 380MB RAM)
>
> Kam bych se mel podivat ohledne zablokovani vseho mozneho?
> Nejake odkazy?
>
> Premyslel jsem o slackware nebo gentoo. Je to dobra volba?
> Co doporucujete?

> [...]

Zdravim ...

Na distru imho nezalezi, ja to stavel na debianu
http://kiosk.mozdev.org/
jako wm jsem pouzival prekonfigurovany fvwm2 (zakazana vsechna menu ...)
jako prohlizec FF s vlastnim XUL oskubany o vsechno mozne.

Legrace potom je zablokovat vsechna ta vyskakovaci okna, odkazy do
novych oken, otevirani dokumentu v jinych programech ...
Ne, ze by to +- neslo, ale je to otrava.
Ovsem, pokud mate vladu nad tim, co je na intranetu mate to jednodussi.

Pro pripad zaludnych odkazu jsem to mel doplnene squidem takze v pripade
pokusu o pristup na nepovolene stranky se zobrazila jen err-page squidu
a jeste jsem mel statistiku kam a kolikrat se lezlo.

	S pozdravem

				Petr Janda
--
email: /bin/sh -c 'A=netbox; B=janda; printf "%s@%s.cz\n" ${B} ${A}'