rsync vs. cron

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:21:38 CET 2007

Co zkusit volat rsync přes skript? To mi funguje na mnoha místech, jen
tam obvykle je nějaké přesměrování stderr a stdout. Nepomůže-li to, tak
bych zkusil strace nebo strace -f, jestli si SIGUSR1 neposílá sám - při
kopírování na lokále běží dva procesy. A pokud ano, tak bych koukl do
zdrojáků, proč to vůbec dělá.
V manu jsem našel jen, že při SIGUSR1 a SIGINT končí s návratovým kódem
20, ale není tam popsáno, co ten SIGUSR1 znamená.

Láďa