Re: procmail - preposlani do spam koše

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Listopad 23 15:29:07 CET 2007

michaels na centrum.cz wrote:
> [...]
> spam na lokalnidomena.cz Myšlenka je taková, že přijde mail, projde
> procmailem, ten zajistí sken spamassassinem, pokud je mail SPAM tak
> se do hlavičky přidá položka Resend a mail se přepošle uživateli
> spam na lokalnidomena.cz - maily označené jako Resend se už nekontrolují
> spamassassinem ani nepřeposílají.
>
> Vše funguje, ale problém je ten, že pokud přijde spam, tak se úspěšně
> přepošle na spam@ ale původnímu příjemci se v Maildiru objeví prázdný
> soubor, který je v midnight editoru označen jako [grow]
>
> Musím se přiznat, že jsem logiku procmailu moc nepochopil - tušíte

Taky nejsem zadny guru, ale trochu s procmailem delam, tak se pokusim poradit.
Procmail funguje tak, ze vyhodnoti pravidlo, pokud je splneno, provede
pozadovanou akci. Pokud se jedna o akci doruceni, pak konci, ale pokud se
jedna o akci filtrovani, pak pokracuje na dalsi pravidlo. V tom je podle me ta
finta. Taky se mi zda, ze tam mate nejak divne napsana ta pravidla (dvojtecka
na blbem miste).
Podle me to musi byt takto: (je to schvalne hodne odsazovane od kraje)

# pres SPAMASSASIN jen male zpravy
:0fw
* < 131072
{
        /usr/bin/spamc
# je to spam?
        :0
        {
# je tam radka Resend?
                :0
                * !^Resend: Yes
                {
# neni, tak ji tam pridame
                        :0fw
                        | formail -A "Resend: Yes"
                }
# posleme to do spam. kose
                :0
                ! spam na lokalnidomena.cz
        }
}
# vsechno ostatni dorucime normalne

--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz

Petr Vileta, Czech republic
(My server rejects all messages from Yahoo and Hotmail. Send me your
mail from another non-spammer site please.)

Please reply to <petr AT practisoft DOT cz>