Upgrade F7 -> F8, duplicitní balíky

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Neděle Listopad 25 17:10:12 CET 2007

Zdravím,

SELinux nepoužívám, protože mám reiserfs. V grubu je parametr kernelu
selinux=0
Vy jste ty duplicity jen vyházel z té databáze?
Je to zajímavé. Původně jsem měl FC6.
Proces FC6 -> F7 proběhl v sobotu bez problémů. V neděli jsem spustil F7 -> F8
uchlácholen, že to den předtím šlo bez problémů.
Mám ty rpm ještě v cache, tak mne napadlo, že bych na ten adresář mohl spustit
rpm -Fvh --force *

Dík,

Tom

--