Upgrade F7 -> F8, duplicitní balíky

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Neděle Listopad 25 17:46:12 CET 2007

Zdravím,

to je asi pravda, ale bohužel mne v tu chvíli nenapadlo, jak to udělat.
Nejdříve jsem zrestartoval všechny služby, potom telinit u, potom jsem pomocí
lsof kouknul, co kdo má otevříno, nepotřebný programy jsem pokilloval/servisy
pozastavoval. A nic nepomohlo. Napadá mne, jestli by to třeba nemohlo taky
souviset s tím, že se v průběhu upgradování cronem spustil prelink.
Chápu, že to jsou rizika živýho upgradu.

Tom

--
   S pozdravem
   Tomáš Krbec