hw a lan přes 220V

Tomáš Krbec krbect na chello.cz
Neděle Listopad 25 17:58:47 CET 2007

Zdravím,

měl jedno levnější zařízení chvilku doma. Šifrování se nastavilo v těch
krabičkách, pokud se chtěl připojit další adaptér, musel se do nich zadat,
tj. nehrozilo, že si někdo jiný přinese to stejný a vidí do Vaší sítě.
Krabičky mají v sobě webserver, čili je to nezávislé na OS.
Myslím, že to bylo něco z této řady
http://www.planet.com.tw/product/product_intro.php?menu_id=23

Tom

--