Zdrojove kody u SUSE - kompilace php

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Listopad 27 12:40:43 CET 2007

Dobry den,
potrebuju php s podporou databaze firebird.
Pouzivam SUSE SLES 10. Google mi poradil,
ze musim php zkompilovat znovu s podporou firebirda.
Nechci si stahovat obecne zdrojaky php, protoze SUSE ma apache a php
nejak po svem upravene.
Ale narazila jsem na to, ze nemuzu najit v distribuci zdrojove kody php
(a vlastne niceho, krome jadra). Sice tam jsou devel balicky,  k php
jsem nasla

/usr/share/php5/build, ale to rozhodne nejsou zdrojove kody, na ktere
jsem zvykla
(aspon tam neni soubor INSTAL.txt a README).
Je tam soubor config.guess, ale nejsem schopna poznat, jestli udela to,
co bych cekala podle nazvu.

Co bych tedy potrebovala:
prelozit znovu php  s podporou firebirda, a udelat z toho rpm misto
toho, co je v SUSE.

Radila jsem se s manzelem, ale ten mi nakonec rekl RTFM :-)
Budu vdecna za kazdou jinou radu vcetne toho, kde nejaky manual nebo
navod najdu

--Katerina Bubenickova