Vhodna TV karta

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Úterý Listopad 27 12:50:18 CET 2007

> Soft? Domnival jsem se, ze pokud je HW v linuxu obecne podporovan, tak je
> jedno jaky soft potom vyberu. Zatim tise predpokladam MythTV, ale dukladnejsi
> pruzkum chystam teprve az budu mit to zelezo a budu to mit na cem vyzkouset.
> Nicmene i na strankach MythTV ohledne podporovanych tuneru vicemene odkazuji
> na nejake obecne seznamy, napr. linuxtv.

No to prave obecne neplati.
Zkousel jsem jmenovane s tunerem LeadTech PVR2000 (nebo tak nejak) a
MythTV je dle meho subjektivniho dojmu usite na miru Hauppage kartam.
Ten Leadtech se mi s tim nejak nepoasoval i kdyz jsem byl schopen
mplayerem (mencorem) nahrat prijimany porad...