Meteostanice a linux

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pátek Listopad 30 09:32:59 CET 2007

On Fri, 30 Nov 2007, Dalibor Straka wrote:

> meteostanice je siroky pojem, mam akorat teplomer a vetromer. Oboji

Potrebuji teplotu a tlak, zbytek se da celkem dobre dopocitat. Uhrn srazek
a vitr uz je jen bonus. Ta WS3600 se zda byti vice nez dostacujici.

> integrovanou desku s jednocipem. Nechce se nekdo tohodle projekticku
> zucasnit? Nic tezkeho a bude spousta legrace ;).
>
> P.S. Sutraku, jsi prvni povinny dobrovolnik ;-).

Od dob diplomky jsem do toho nehrabl :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...