Meteostanice a linux

Radek Hubner hubner.radek na centrum.cz
Pátek Listopad 30 09:35:24 CET 2007

Dobry den,
ja se ucastnim projektu www.hydronet.cz tak popisu jak to resime zde.
Na mereni teploty, vlhkosti, tlaku .... pouzivame zarizeni od firmy
papouch.com. Jejich zarizeni maji dany otevreny komunikacni protokol. U
me doma je napriklad jen teplotni cislo. Napsat program na cteni dat
neni problem, maj to vse krasne zdokumentovano. Osvit, ten merime pomoci
sletovanych fotoclanku a nasledne jsoupripojeny k ad prevodniku.

Pokud mate jeste nejake specificke dotazy tak me primo kontaktujte.

S pozdravem Radek Hubner