Meteostanice a linux

Jan Fuchs fuky na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Listopad 30 15:55:45 CET 2007

Zdravím,
my používáme (http://pleione.asu.cas.cz/meteo/10hour.html)
DAVIS VantagePro:

  http://www.davis.cz

Komunikuje přes RS232, je dostupná specifikace komunikačního protokolu a
existuje i SW pro Linux:

  http://meteo.othello.ch/

Práce s ní je jednoduchá, skriptík na vyčítání údajů se vejde do 200
řádků a vizualizaci dat třeba pomocí gnuplotu se meze nekladou ;-)

        S pozdravem Jan Fuchs

--

*   _    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *