[Fwd: Re: Tisk webových stránek na Kyocera FS-1030D]

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Pondělí Říjen 1 07:20:57 CEST 2007

Hana Skoumalova wrote:

> Už jsem to hlásila jako bug v SeaMonkey, tak s tím třeba něco udělají.

Squelee

ještě bych doplnil, že jsem pokusem ověřil, že když tisknu tyto
problémové dokumenty prostřednictvím
inkrimovaných "pachatelů" na stejném stroji jen na jiné tiskárně, tak se
to nornálně vytiskne.
Konkrétně tiskárna HP BJ1100 (a ani její ovladače) s tím problém nemají.
Proto si myslím, že je to ovladacem...

Přeji pěkný den

L.Vlček