Smazani prvnich 5 MB ze souboru

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Říjen 1 13:58:51 CEST 2007

Petr Simek wrote:

> Rekl bych ze vzhledem k organizaci na disku to znamena vyvorit novy soubor
> a stary smazat. Jedine nejakym mezirozhrannim na volani fread() nebo cim
> se to cte, ktere bude prepocitavat pointer podle nejake tabulky
> vynechanych bloku a bude volat normalni fread() jiz s upravenym pointerem
> na bloky ktere nejsou oznacene jako vynechane..

hehe, vim, ze se nema tazateli radit, jak veci udelat spravne, ale ma se
slepe drzet tematu a odpovedet jen na co se ptal, ale kdyz ctu tento
jednoduchy navrh upravy libc nebo kernelu, tak bych precejen podotkl, ze
kdyz se z DVB-? zaznamena proud dat normalne (treba v MythTV), tak se
zvuk s obrazem udrzi v synchronizaci a je mozne i jednoduse vystrihat
reklamy atd. a to bez triku vyse uvedenych :-)

Petr