CNAME problem

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Říjen 2 16:19:53 CEST 2007

	Aniž bych znal řešení problému, potvrzuji, že buď u TLD nebo u
Psiska se něco stalo a mám rovněž problémy s nějakou doménou, která je u
nich vedená (TLD .info) a můj resolver (win klient) jde přes doménový řadič
Win serveru... - všechny Linuxy v mé správě to najdou, ale wokna nikoli....

	Řešit to bez vydatného všimného nebudu, je to bordel zákazníka... už
3 měsíce tu doménu převádí dle dohody...:-)

Technicka podpora, Intranet/Internet    Za Kovárnou 1, 625 00 Brno