Eurotel CDMA: nahla smrt spojeni

petr.nosek na gmail.com petr.nosek na gmail.com
Pátek Říjen 5 18:02:05 CEST 2007

Dobry den,

  zhruba pred rokem jste resil problem s CDMA modemem od O2. Mam ten samy
problem a to, ze se modem casto zavesi spojeni s hlaskou: "LCP terminated
by peer".

  Pocitac, na kterem je modem pripojen je router a za routerem mam domaci
hybridni sit.
  Na rady v clanku jsem do firewallu pripsal

/sbin/iptables -A OUTPUT -o ppp0 -s \! PPP_LOCAL -j DROP,
nicmene kdyz jsem wiresharkem odposlouchaval zarizeni ppp0, tak se pred
ukoncenim spojeni objevil vzdy paket z me vnitrni domaci site
(192.168.10.50).

Rozhodl jsem se pripsat toto:
/sbin/iptables -A OUTPUT -o ppp0 -s 192.168.10.0/24 -j DROP
pravidlo by melo zarucit, ze vsechno co odchazi z vnitrni site a jde pres
zarizeni ppp0, bude zahozeno.

Nakonec jsem pridal i tyto radky:
/sbin/iptables -A OUTPUT -o ppp0 -s \! 192.168.10.0/24 -j ACCEPT
/sbin/iptables -A INPUT -i ppp0 -s 192.168.10.0/24 -j DROP

Stejne spojeni porad pada a vzdy se pred padem objevi na ppp0 paket z
adresy vnitrni site (192.168.10.50). Pritom by to firewall nemel pustit -
alespon podle me a podle toho co jsem tam napsal za pravidla. Uz nechapu,
kde je problem, muzete me navest nebo mi poslat Vase skripty?

Diky za jakoukoli pomoc