Problem s nazvy souboru v Apache2 / OpenSuse 10.1

Ivo (Bear) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Sobota Říjen 6 12:14:44 CEST 2007

Zdravím všechny!

Potřeboval bych nasměrovat k řešení problému, který mám. Na domácím
serveru (Open SuSE 10.1, Apache 2.) mám webové stránky kamaráda, který
zde má svoje galerie fotek z cest po světě. Tyto galerie jsou vytvářeny
pomocí Javového programu JAlbum. Program zapisuje soubory s názvy ve
znakové sadě UTF8 přes FTP (vsftpd) z normálního PC.

Když se pokouším potom galerie zobrazit v browseru, vše chodí, kromě
zobrazení náhledu i obrázku, které v názvu obsahují znaky ř a ž.  Takové
soubory server nezobrazí vůbec a navíc nevyhlásí ani chybu 404. Typoval
bych, že se problém rodí někde v konfiguraci Apache, ale nemám zdání
kde. Nesetak jste se s tím někdo už přede mnou?

Dík za nasměrování.

IH