Zjednoduseni definice tabulky v C

Sobota Říjen 6 19:09:24 CEST 2007

On Fri, 5 Oct 2007, Zdenek Janis wrote:

> A me by se libilo, kdyby sla nejak upravit posledni cast, aby vypadal
> asi tak nasledovne: [...]
> Nicmene GCC mi to neohodnoti nejlepe, ale verim, ze na existuje
> nejaka cesta.

Snad nějakým preprocesorem. S trochou násilí by to šlo i přímo s céčkovým
preprocesorem, ale nevím, jestli by to za to stálo.

Nebo byste musel vyrobit jinou strukturu, kde místo char** bude char*[]
vhodné velikosti (tam už lze vnořený konstruktor použít), a pak jí za
chodu převést na očekávaný tvar. Opět velmi pochybuji o tom, že by to mělo
smysl.