Jake sifry podporuje muj apache?

rostislav.matl na gmail.com rostislav.matl na gmail.com
Neděle Říjen 7 00:03:57 CEST 2007

Dobry den,

priznam se, ze nerozumim otazce - Apache sam o sobe snad zadne sifry
nepodporuje,
a to, ktere umi OpenSSL, kterou Apache umi pouzivat, najdete na adrese
http://www.openssl.org/docs/crypto/crypto.html . Netusim, do jake miry
jsou informace
na uvedene strance auktualni,

R.Matl