Eurotel CDMA: nahla smrt spojeni

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
Neděle Říjen 7 22:55:42 CEST 2007

On 2007-10-05, Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:
> [...]
[...]
> btw. jak to, ze se to neNATuje?

To je vlastnost netfilteru v Linuxu: Pakety ktere nejsou soucasti
spojeni se nenatuji a zaroven pakety ktere nejsou NEW se do POSTROUTINGU
nedostanou. Takze paket, ktery --state ohodnoti jako INVALID propadne
routerem bez zmeny adresy.

Reseni je pouzit treba takoveto pravidlo:

-A FORWARD -o ppp0 -m state --state INVALID -j REJECT --reject-with
icmp-admin-prohibited

Nevim, jak je to mozne, ale me se takove pakety objevuji celkem
pravidelne mezi stanici s windows a jednim HTTP serverem v Internetu.

-- Petr