openSUSE 10.3 a sifrovany disk

Czechtony czechtony na strojvimp.cz
Pondělí Říjen 8 11:51:02 CEST 2007

Na ciste instalaci 10.3 pripojuju rucne a chodi mi:

modprobe cryptoloop
sleep 2
losetup /dev/loop4 /dev/hdc1 -e aes256
mount /dev/loop4 /mnt/60gb/

Je ale fakt, ze jiz pri instalaci jsem dalsi partition sifroval pomoci
inst. programu a mountoval ho jako /home.

A take jsem postrehl nove pouziti LUKS (jeste nevim co to dela, ale mota
se to kolem sifr. oddilu :-) ),
stejne jako u *ubuntu 7.10, u ktereho jsem sifrovani nezprovoznil a
skoncil jsem
na stejne chybe jako vy.

CzT