OT(asi): Tiskárna a počítání stránek

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Pondělí Říjen 8 19:56:31 CEST 2007

> Pokud ma ethernet rozhranni tak by snad HPcko mohlo podporovat prikaz
>
> @PJL INFO PAGECOUNT
>
> a vracet pocet stranek proslych tiskarnou. Da se to vytahnout pres telnet
> na port 9100 . Neco najdete urcite na siti -
>
> http://cactiusers.org/forums/topic357.html
> http://forums.linux-foundation.org/read.php?30,2532,2611

Děkuji. Prozkoumám. Jedno ethernet barevné HP mám k dispozici (bohužel
ho někdo teď vypnul a fyzicky je na jiném konci města než já :-), tak
nemohu napsat více). Vyzkouším.  A podle reakcí v ostatních mailech by
mohlo pomoc SNMP. Tím se ona testovací tiskárna chlubí (web rozhraní k
němu má nastavení zapnuto/vypnuto a hesla read a write), ale přes pokusy
ho zapnout se mi nikdy nepodařilo připojit. Budu bádat i v tomto bodu.
Zdá se, že přes SNMP by mohlo jít získat více informací než přes webové
rozhraní.

Petr