apache(chroot), php, horde - kodovani

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Úterý Říjen 9 15:51:57 CEST 2007

Ahoj,

  mam problem s kodovanim cestiny v jedne instanci apache + PHP + horde.
Na jednom stroji jsem rozbehl 2 instance apache s PHP (jeden z nich
v chrootu). Pro chroot bylo potreba kvuli setlocale nakopirovat
/usr/lib/locale. Potud ok, ale ted mam problem, ze
z jednoho apache mi leze cestina z PHP (aplikace horde) ok, ve druhem
se tvari, ze je UTF-8 (hlavicky), ale fyzicky je v iso-8859-2.

Horde se bere z jednoho mista (pomoci Alias), takze v tom bych problem
nevidel.
Konfigurace tech 2 apachu je temer identicka (az na servername, listen
a par dalsich nastaveni). Co se tyka Language, to je nastaveni
stejne.
Zkousim pristupovat ze stejneho prohlizece (okna). Zkusil jsem si
i pomoci nc prehrat, co se posila a dotaz i odpoved je identicka,
az na kodovani a nejake Set-Cookie: imp_key=<neco>

Prijde mi, ze v chrootu neni neco k dispozici co zajistuje prekodovani.
Nemohu bohuzel prijit na to, co to muze byt. error_log apache mlci
(mimo nejakych info hlasek PHP, ktere se netykaji kodovani).

Napada nekoho neco? Uz se s tim lamu druhy den a jsem v koncich s napady.
A stryckovi Googlovi neumim spravne polozit dotaz :o(

Diky predem za nakopnuti

Luf

P.S. Mam CentOS 4.5, apache 2.0.59, PHP 5.2.3