svn - změna serveru

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Čtvrtek Říjen 11 12:25:17 CEST 2007

Zdravím,
mám rozdělanou práci a došlo ke změně svn serveru (přestěhoval se na
jinou IP adresu, na původní adrese je něco jiného). A teď bojuji s tím,
že se mi nedaří změnu zanést do mého pracovního adresáře. Zkouším:
svn switch --relocate svn://server_puvodni svn://server_novy
a dostanu hlášku:
svn: Relocate can only change the repository part of an URL

Ale podle dokumentace by toto měla být správná cesta. Poradíte mi,
prosím?

Bohužel, mezi dobou, kdy původní server zmizel a nový začal fungovat
jsem udělal dost práce a nerad bych o tu historii přišel.

--

s pozdravem
Vladimír Náprstek