Dlouhodoba archivace dat

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Říjen 12 02:57:19 CEST 2007

bl wrote:
> [...]
Videl jsem nedavno takovy zajimavy experiment, ale skutecne nevim, jak to je
s zivotnosti tech dat.
Staricke Pentium2 se tremi PCI kartami 4x USB2.0, do tech karet byly
nastrkane 2GB Flash disky a uvnitr toho PC jel nejaky orezany a upraveny
Linux, ktery mel jediny ukol - jednou denne zkopirovat z prvni sady (6
falshdisku) veskera data do druhe sady. Samozrejme to melo svoji UPS, ktera
to mela udrzet pri zivote alepon po dobu 20 minut, coz pro zkopirovani staci
a pri neexistenci monitoru, hardisku, CDROM a pomerne nizke spotrebe toho P2
to byla APC 350W.
Ale jak rikm, je to jen experiment a na maly objem dat. Zato se s tim velmi
rychle pracuje :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz