Re: Routřík s wifi 2.4/5Ghz, USB a Linuxem

Lukas Hofmann xnet na eurosignal.cz
Pátek Říjen 12 14:56:21 CEST 2007

alix mam doma ve verzi alix1c, coz je mini-itx. ma cf, ide na 2,5
hdd, 1x minipci, 1x pci, 2x usb2, 1x serial, zvukovku, vga. pres
rozsirujici kabliky ma dalsi dva usb2 porty, dalsi serial a 1x
paralel. mam k tomu pripojeny pres usb tri hdd a mam ho jako domaci
router/uloziste. co se vykonu usb tyce, neni to nejlepsi, ale ani
nejhorsi. usb2ide prevodniky jsem zkousel nejdriv na normalnim pc a
pak na alixu - pc 25MB/s, alix 16MB/s. ovsem pro sitovy storage se
100mbit sitovkou je to jedno. krabicku jsem zatim neresil, lezi mi na
stole na bublinkaty folii :) jo a jako system provozuji voyage-4.1 a
uzvazuji o vymene cf za 2,5 hdd a instalaci debianu.
lukas

12.10.2007 v 13:51, Petr Klíma: