Fujitsu-Siemens server a Debian 4

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Sobota Říjen 13 11:40:30 CEST 2007

Zdravím,
instaloval jsem několik FSC Econel 100/200
Pokud se použije"nepodporovaný" OS, nelze použít dodávaný
předinstalační toolkit ServerStart a mě se nepodařilo z těch CD
vylámat a použít Siemensem dodávaný ovladač SATA RAIDu.
Instaloval jsem na ně CentOS a vyrobil jsem si SW RAID. Mám ale dojem,
že RX100S4 má lepší (více HW)  pole než Econel 100/200

--
S pozdravem
Tomáš Krbec