Video nahrane pomoci getstream a editace

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Neděle Říjen 14 12:05:12 CEST 2007

 Dobry den,
snazil jsem se tomuto memu problemu prijit  na kloub pomoci vlakna : Smazani
prvnich 5 MB ze souboru , ale byla to asi slepa ulicka.

Popisi svuj problem : v domacim serveru jsem instaloval 2x DVB-T kartu a
pomoci programu getstream ji streamuji do site. Potud O.K.

Dale jsem pomoci programu wget zacal nahravat stream na hdd (lokalne i
vzdalene) pomoci skriptu :
#!/bin/bash
PORAD="avghanistandokument"
SUFFIX=`date +%y%m%d-%H%M%S`
ODIR="/mnt/hda3/rec"
wget -O ${ODIR}/${PORAD}_${SUFFIX}.mpg  http://192.168.2.19:8002 > /dev/null
2>&1 &
 sleep 2400
 kill $!

toto vytvori soubor jmeno_datum.mpg  , ktery jde krasne prehtavat v mplayeru
(take VLC, jinak jsem nezkousel) , ale pokud ho chci v avidemuxu zbavit
reklam, zacatku, konce , komprimovat, pokazde se mi rozsynchronizuje zvuk
( po mnoha zkousenich se mi zda, ze pokazde jinak, takze time shift nejak
nezabral ).

Najivne jsem se domnival, ze pokud to mplayer prehraje (je mozne ho i
pretacet, takze index je snad v poradku) , vyzraji na to pomoci parametru
-dumpstream  a editovat budu dump soubor - bohuzel bezuspesne. Pro zajimavost
- avidemux vyzaduje vytvoreni vlastniho indexu, jinak needituje.

Otazka zni - jak toto nahrane video zpracovat (mplayerem, mencoderem ? ), aby
ho bylo mozne nasledne editovat, bez ztraty synchronizace ?

Za eventuelni odpovedi dekuji.

Jan Cervenka