Re: Routřík s wifi 2.4/5Ghz, USB a Linuxem

Lukas Hofmann xnet na eurosignal.cz
Neděle Říjen 14 15:15:33 CEST 2007

koupil jsem to zde: http://www.i4wifi.cz/?cls=stoitem&stiid=704 cena
2990 bez. pri zatezi si bere spickove k 800mA, pri normalnim provozu
cca 400-500mA pri 12V. s minipci kartou bych ocekaval narust proudu o
cca 100mA, samozrejme podle zateze. deska se musi napajet primo 12V,
jiz neumi zpracovat 7-18V jako wrap. zatim to krmim spolu s temi
tremi 3,5hdd malym 150w zdrojem z nejakeho starsiho desktopoveho pccka.
lukas

12.10.2007 v 15:35, Martin Špirk: