Video nahrane pomoci getstream a editace

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Neděle Říjen 14 17:11:59 CEST 2007

Jan Cervenka <witko-comp na volny.cz> wrote:

> toto vytvori soubor jmeno_datum.mpg  , ktery jde krasne prehtavat v mplayeru
> (take VLC, jinak jsem nezkousel) , ale pokud ho chci v avidemuxu zbavit
> reklam, zacatku, konce , komprimovat, pokazde se mi rozsynchronizuje zvuk
> ( po mnoha zkousenich se mi zda, ze pokazde jinak, takze time shift nejak
> nezabral ).
>
> Najivne jsem se domnival, ze pokud to mplayer prehraje (je mozne ho i
> pretacet, takze index je snad v poradku) , vyzraji na to pomoci parametru
> -dumpstream  a editovat budu dump soubor - bohuzel bezuspesne. Pro zajimavost
> [...]

ja subory editujem hardcore sposobom mplayer -ss a -endpos :-)
Ked som nahraval rovno mpeg stream z DVB-S, tak to reagovalovelmi chaoticky (napr.
mplayer uz pri starte zorazoval, ze presli nejake hodiny v subore), rozumne sa dal subor strihat
iba ked som z neho urobil divx v avi (alebo nieco podobne)

Riesil som to potom tak ze som subor najprv skomprimoval a az potom strihal.

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |