OT: Bezdratovy Internet v Suchdole

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Říjen 14 22:20:19 CEST 2007

On Sun, 14 Oct 2007, Martin Kraus wrote:

> takze na tom ovladaci se pracuje? ja mam zasadni problem s
> suspend/resume, kde musim ovladace vyhodit z jadra a znovu vratit, aby
> karta vubec vratila ok na ATZ.

Pokud se karta jen softwarove reinsertne (pccardctl eject && pccardctl
insert), tak se to taky spravi?

V dmesg se po resume od ipwireless_cs nic neobjevi? Mne suspend/resume
funguje bez problemu a nikdo jiny mi taky zadny podobny problem nehlasil.

Je ta karta na sdilenem IRQ? (viz /proc/interrupts).

> je mozno dostat se k vyvojove verzi toho ovladace?

ipw-devel vetev gitoveho repository na
git://git.kernel.org/pub/scm/linux/kernel/git/jikos/ipwireless_cs.git

Webovy interface k repository je na
http://git.kernel.org/?p=linux/kernel/git/jikos/ipwireless_cs.git;a=shortlog;h=ipw-devel

--
Jiri Kosina