OT: Bezdratovy Internet v Suchdole

Ondrej Beranek rainbof na gmail.com
Úterý Říjen 16 01:19:32 CEST 2007

On 13  íj, 23:48, totojepast <totojep... na razdva.cz> wrote:
> Znamy moji pritelkyne se chce pripojit k Internetu v Suchdole, v
> baraku ovsem odhlasili pevnou linku a kabelovka neni k dispozici.
>
> V uvahu tedy pripada nekolik druhu bezdratoveho pripojeni, ale ktery
> si vybrat?
>
> - UMTS od O2 (pres Bluetooth nebo pres datovy kabel)
>
> - CDMA od O2 (je stale nutna instalace podivneho ovladace?)
>
> - CDMA od Ufona (sit i CRM zatim trpi detskymi nemocemi; je stale
> nutna instalace podivneho ovladace?)
>
> - "Internet 4G" od T-Mobile ma hrozne tarify:http://t-mobile.cz/Web/Residential/Internet/Ceny-pripojeni/internetov...
> [...]

cdma je posledni varianta ma odezvy pres 100ms vzdycky. v suchdole je
minimalne jedna wifi sit tak bych spis sel do ni.

co se tyka "podivnych ovladacu" nevim co mate na mysli, ale podle mne
nic podivneho na nich neshledavam cdma od O2 sem provozoval vic nez
rok. je to proste modem v NMT siti. Tu dodavanou aplikaci neni treba
vyuzivat jde to i bez ni jako telefonicke pripojeni.